going back 2 Puncak!!

Hey3!! epy new year!! Hari ni macam biase menghabeskan masa di rumah sebab hari ni last day aku cuti. Normally, hari ni da berambus da balek puncak tapi disebabkan pengurusan x bagi sebab nak bagi laluan kat budak2 baru...so yang lame2 balek esok.

Tibe2 je rase cam something missing...cuti la yang missing. hahah. Barang2 da packing n sume da siap tinggal aku je lagi yang x siap2. Member aku yang dok sebelah rumah ni da siap letak barang dalam keta da..die leh balek hari ni...bubye wahida!!

Punya excited (x excited mane pun) nak balek puncak, malam tadi aku mimpi aku da de kat kampus (mengarut aku ni) hahah. Aku pun x tau ape aku merepek ni...kowang paham ke? Sorry la eh aku mamai g ni..terpaksa bangu awal2 pagi sebab nak download installer printer sebab cd die hilang. Tah mane2 benda 2 tercampak pun x tau. Tension2!!




Mesti kowang pikir...ape pic hutan ni?? Sebenarnye kan, hutan ni la view yang aku dok ngadap dari tingkap ruang tamu rumah tingkat 5 (angsana 1 > a1508. rumah last sem) tiap2 malam n tiap kali aku tension n boring.

Walaupun dalam pic x lawa tapi realitinye x la lawa sangat, tapi mampu wat aku rasa tenang n rase lampang. Lagi best waktu malam n angin kuat...best sangat. Dari tingkap ni jugak la aku dok mengintai dak2 cycling n joging...hahaha.

Tapi dari tingkap bilek aku lak aku dok ngintai dak2 tunggu bas. Yang 2 x de pic la. De 1 hari 2 aku n dak2 umah ngah study tuk paper pe aku da lupe...kitowang kacau sowang dak laki (cam junior je muka). Dak 2 yang start dulu eh bukan kitowang gatal. X senang duduk dak 2 kitowang wat..sian die. Sorry eh dek (adek ke??)



ok la..till the next entry.
assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment