Kesibukan sudah bermula!!

Hey kowang...lama (x la lama sangat...beberapa hari je pun) da x buka blog n banyak updated blog x sempat nak baca. Seperti biasa, bila da start sem ni mula la busy dengan kelas n assignment. Hari ni da dapat assignment yang pertama iaitu subjek neurology II. Presentation 3 minggu g tapi kena siapkan awal sebab senang sikit kalau kerja x tertangguh. Banyak benda lak 2 kena buat...video la, poster la. Nasib baik la grouping...kalau x terkapai kapai la aku keseorangan. Malam esok aku da kena dok sorang2 sebab rumet aku akan berangkat ke alor setar untuk clinical. Sedih la...sunyi. X de kawan nak cakap2. Kelas aku pun da jadi sunyi since dak 6 owg 2 xde. Diowang dapat fast track n seriously rindu sangat dengan suasana kelas cam dulu.



Jamuan hari raya 2009 (sem 1)



annual dinner 2010 (sem 3)

Sem ni rasa cam berat je...x tau la leh carry ke x. Da la waktu clinical nanti kena treat 4 new case n 10 progress case MINIMUM (2 pun lum tentu dapat full mark kalau dapat banyak 2) sehari. Dapat ke aku handle case2 2 sume?? Trainee lain pun nak jugak kan...x kan aku sowang je nak amek. Tamak betol. X pe la...da name pun belajar kan. I'll try my best ok! Seriously...first time nak kuar clinical ni debar sangat2. Sume2 treatment, exercise n modalities setup kena ingat balik..kalau tersilap x ke naya patient 2. X pe...asalkan safe da la effective ke x lain cite (lecturer aku yang cakap eh bukan aku). Hahah. Start from now kena rajin study n x nak malas2 lagi sebab makin lama makin susah tau. Doakan aku dapat harung sume dugaan ni ye kowang..heheh. amin.











till the next entry..
assalamualaikum :)

2 comments:

  1. salam..tengs visit.. da fllow blek.hek2..ad tag ni..

    http://cikblablabla.blogspot.com/2011/01/gambar-paling-comel.html

    masyehh

    ReplyDelete
  2. wslm
    sme2..
    thanks eh follow kite balek
    n thanks jgk for the tag.
    =)

    ReplyDelete