Mengapa begini nasibku???




Waa...tajuk tragis giler. Aku sedeyh ni sebab macam2 benda yang boleh dikatakan masalah besar terjadi kat aku sekarang. First, phone wat hal...x leh on sampai sekarang. Naseb baek la de spare g 1 kalau x, x tau la cam ne hidup aku tanpa benda alah 2. Second, lappy aku mampus disebabkan kecuaian aku yang menggatal nak minum milo tengah2 malam hari 2. Padahal sebelum 2 da minum da. Dah la meja aku 2 crowded dengan buku2 n ape2 ntah...tiba2 tumpah milo panas 2 dekat lappy kesayangan aku.. SEDEYH!!! Pas 2 langsung x leh hidup...esok nak hantar kedai. Ntah bape la kena nanti 2. Duet lagi!! Sekarang ni pun on9 guna lappy adek...tah ape la naseb aku ni. Sabar je la...assignment banyak lak 2. Naseb baek sume file penting dah back up dekat hard disk...kalau x hilang semua....huaaaaa!! Ya ALLAH, walau ape pun dugaan yang Mu beri, ku redha. Mungkin ade hikmah disebalik semua yang berlaku ni...Kuatkan semangat echa!! 



1 comment: