Capture the moment contest!!




Contest lagi. Macam best je kan contest ni. Nak cuba naseb lagi la. Contest ni...x de sape pun tag aku tapi aku terjumpa dekat blog follower aku. Bila tengok title die pun aku da terfikir nak letak pic ape. Contest ni Cik izzatul yang anjurkan. Syarat2 contest ni kowang boleh tengok kat blog die. Nak tengok pic ape yang aku nak letak?? Jeng3..




p/s: sila klik untuk besarkan image.

Ok...ni la pic yang aku maksudkan. Best sangat moment ni. Meh nak cite sikit pasal ini pic. Masa ni kat PD last week. Ala..aku da cite kat entry lepas la. Kitowang sume da kenal n jadi classmate almost 2 years. Macam2 perkara kitowang da jalani bersama (skema ayat aku) x kira la suka atau duka, especially time kena marah dengan lecturer. Heheh. They care about each other n diowang tolong satu sama lain bila dalam kesusahan. For the boys, diowang sanggup bagi pinjam keta untuk hantar kawan yang sakit ke klinik. For the girls pulak, sanggup teman kawan yang tido sowang2. Especially for my dear friend yang sanggup tolong aku masa bilik aku terkunci sem 2, nadia n pika bagi aku tido dekat bilik diowang, thank you so much kawan!! Mereka x kedekut, kami berkongsi ilmu, makanan, baju (bila bilik terkunci), lappy, phone n everythings except their BF laaa...aiyaa. Kalau la aku pilih untuk ambil course MI dekat unisel lepas spm 2008...x jumpa n x kenal la aku dengan diowang semua ni. Betul la...semua ni dah ditakdirkan. Aku x pernah menyesal kenal dengan semua insan yang pernah hadir dalam hidup aku kerana ade sebab aku mengenali mereka. Kawan2 ku semua (termasuk la kawan2 sekolah menengah, rendah, tadika n alam maya) TERIMA KASIH SEBAB SUDI JADI KAWAN AKU N TAHAN DENGAN PERANGAI AKU. THANK YOU SO MUCH <3


tiba2 je entry jadi jiwang kan...x pe la sekali sekala ape salahnye.




untuk contest ni aku tag 



till the next entry
assalamualaikum =(

4 comments: