1 bulan pun x cukup la!!!

Aku kena terima kenyataan kerana cuti sem ku bukan lagi 2 bulan seperti biasa. Aku ingatkan 4 bulan la cutinya macam yang keluar dekat berita 2....tapi sangkaan ku salah. Itu cuti untuk budak degree ok. Aku dah siap plan nak buat apa cuti 4 bulan 2 tau...nak keja la cari duit x pun buat bisnes cewahhh. Tup2 sebulan pun x sampai cuti aku 2. Kowang kira la berapa hari je cuti sem aku 2 ok.



Ni jadual untuk sem ni n sebelum keluar pasal nak selaraskan cuti sem 2. Yang aku bulatkan warna hijau 2 bermulanya cuti aku 9 May. Biasa la kan cuti sem 8 or 6 minggu.




Cuba tengok jadual yang LATEST!
'
'
'
'
'
'
'
'

WAH!!! first day lecture 30 May dowh!! Aku kira x sampai 20 hari aku cuti giler kentang..
Negative view > aduh...baru nak cuti lama n enjoy sikit da start lecture.
Positive view > at least syllabus sem ni x de la aku lupa...hahaha. Cepat la aku grad....cepat ke? Sama je.






TERBAEK LA!!!

p/s: sesape yang senasib dengan ku....sabar ye kawan2, untuk kebaikan kita jugak =)




till the next entry
assalamualaikum =)


No comments:

Post a Comment