Gediwx~ ~Confessions of heart~

Sape gedik? Aku ke? Kali ni aku nak buat entry gedik (bagi aku la). Aku nak tulis ape yang aku rasa kat someone ni. X tau sebab apa tiba2 je nak tulis pasal dia kan..mengada la ko echa. Aku gelar dia HD la..but not high definition ok. Aku kenal dia almost 1 year lum jumpa (dalam proses nak cari waktu yang kitowang free). Aku kenal dia dalam ym je pun masa 2 aku sem 2...kan dok sowang2. Dia la teman aku chat tapi x la every night. Starting 2 biasa la kawan2 chat je. 6 months later, he asked for my phone number n aku pun bagi la sebab da lama kenal kan (gedik x?).


Tapi malangnya, dia x pernah contact aku thru the phone but dia kata dia pernah miskol guna private number. Special sangat ke u ni HD?? Sampai nak guna private number bagai. HD ni da la jarang yang teramat sangat ON9...susah kot nak chat dengan dia. 2 pun ikut nasib je kalau terserempak dia on9. Pasal ko nak marah echa?? Ko suka dia ke? Yes. I admit it. Aku suka n selesa berkawan dengan dia sebab dia selalu cakap something yang boleh naikkan semangat aku especially for study la tapi kadang2 menyakitkan hati jugak.




TAPI, 2 sume dulu...sekarang aku dah x de dah feeling macam 2 lagi kat dia sebab sikap dia la buat aku berubah. Kalau nak cita...agak sakit hati la walaupun dia x rasa perkara 2 menyakitkan. Maybe sebab ego kitowang tinggi menjulang kot. Aku ego?? Entah la. Bila fikir2 balik BUANG MASA je aku on9 semata mata nak tunggu dia on9. Dah la...cukup la aku dah bosan sangat2. Ko cakap kata2 keramat mana pun HD, rasanya masuk telinga kanan n kuar telinga kiri aku je. X melekat pun dekat otak n hati aku ni. Tadi baru pas chat dengan dia n dia cakap next week dia nak kol...huh yela 2. AKU X PERCAYA CAKAP KO LAGI DA!! Tiba2 je aku rasa entry ni more on sakit hati BUKAN gediwx. Maybe gediwx sebab aku admit aku suka dia kot. Suka bukan cinta ok. Love is more different than this.










till the next gediwx entry
assalamualaikum ;)



No comments:

Post a Comment