hello puncak alam~

Hey3...seperti mana yang aku da bagi tau kowang kat entry semalam, hari ni aku balek puncak alam. So, sekarang aku berada di dalam bilik bersama rumet baru ku. Jeng3...siapakah dia?? Haa..ni yang nak cite ni. Aku bertolak dari rumah jam 9.30 pagi n 2 minggu lepas aku da janji dengan kawan merangkap classmate aku bahawasanya aku akan menjadi rumet die sem ni (tapi aku x kesah pun sape2 jadi rumet aku). Kitowang ingatkan macam sem lepas...boleh pilih nak duk dengan sape kan. Last2...bilik da ditentukan. Bila da sampai g daftar dulu...tengok bilik pas 2 amek barang2. Naseb baek adek aku ikut..kalau x penat la aku nak angkut barang2 2 semua. Nak tau sape rumet baru aku?? Wani!! Suke giler aku. Die ok n aku pun baik dengan die. Bestnye.

Tadi lepas isyak dalam kul 9 aku pun gerak la dari bilik ku ke rumah2 yang lain untuk melawat kawasan (macam yb la...hahah). Aku g rumah 1 yang didiami oleh bekas2 housemate..huwaa!! Nak meraung pun ade. Diowang duk 1 rumah...hanya anith dan aku je yang tercampak ke rumah lain. Tapi x pe still lagi 1 level...leh la merayap, 2 pun untuk seminggu je sebab diowang g clinical awal. Rindu kat kawan2 sume...tapi da lepas da sebab da jumpa diowang tadi (x sume la).

Aku baru je balek dari rumah 1...lama giler borak dengan diowang. Macam2 cite yang kuar..bese la da lama x jumpe kan banyak la citenye. Fyi, rumet aku ni g clinical minggu depan, aku lak bulan 2 so, aku duk sowang pas ni. X suke...da la dalam rumah ni aku dengan die je dak fisio. X de kawan nanti...nampaknya selalu la aku g merayap ke rumah owang lain...hahah.



Haaa...yang pakai spec 2 la rumet baru aku..
heheh. Die best!!



Ok la...penat sudaaa. Nak tido!!
till the next entry...
assalamualaikum :)







No comments:

Post a Comment