Fabulous ~ Wonderful ~ Cute Teddy!!

Hahah...x de idea nak letak tajuk ape. Yang terlintas je aku tulis...huhu. Actually, ade someone yang nak bagi award (agaknye..not sure) tapi kena jawab beberapa soalan dulu. Tuan punya soalan 2 ialah Amanina n aku telah di'tag' oleh Qushaira. Thanks again =). Jom tengok ape jawapan yang aku bagi...kalau jawapan aku 2 mengarut sorry eh.. :)



1. Blog best sangat ke tak? Sebab?

Blog?? boleh la..best la jugak. Aku suka baca blog owang n aku pun suka tulis blog tapi jarang2 la..bila de idea n something yang aku nak share je aku tulis. Blog ni best sebab aku leh kenal ramai owang n macam2 ragam. Aku dapat macam2 info (yang baik la) daripada blogger2 lain. Thanks kowang!!


2. Layan lagu Indon or Omputih?

Lagu? Sume jenis lagu aku layan. Tapi first ranking english, second korea n selebihnya malay, indon, hindustan n macam2 lagi. Sebab aku minat muzik walaupun aku x pandai main muzik...kahkahkah.


3. Coklat mana lagi popular, Cadbury ke Ferrero? Sebab suke makan?

X tau..tapi aku suka coklat. X kesah la coklat ape pun janji coklat. Coklat putih sedap...yummy. Lagi suka cadbury..dap!


4. Nickname yg bf beri, nama manja?

Best fren or boy fren?? huhuh. Ntah...tunggu aku tanya die nanti.


5. Berikan 4 fakta tentang kamu?

Fact about me? 1.19 going on 20.
2. fobia binatang reptilia like cicak, katak, biawak...aku geli. Meremang bulu roma aku woi.
3. suka berangan..apa yang aku angankan pun aku x tau hahaha.
4. really love my acha.
*nak tau lagi..sila rujuk kat sidebar "aishah is..."


6. Jika ada 50 sen nak beli ape?

50 sen?? Simpan wat duit tukar sebab aku sediakan printing service dikalangan dak2 kelas aku kat kolej secara TIDAK RASMI. Tolong kawan2 je.


7. Siapakah 4 orang yg paling kamu sayang?

1.Family > mak, ayah, adek, acha, 3 stooges n sume la.
2. my future husband..kah3.
3. Kawan2 ku termasuk la sume followers aku.
4. sape2 yang sayang kn aku la. Ade ke??? kah3.


8. Tag untuk 6 orang yang kamo sayang. blog yg kamo rase cantik.








ok la..2 je.
till the next entry..
assalamualaikum :)

1 comment: