apa yang ku buat hari ni??

halu...ngeh3. Hari ni aku x bosan coz banyak benda aku buat hari ni. Kul 2 lebih tadi siap2 nak g tampin ngan mak n ayah( x malu..da besar pn mak n ayah nk teman kn gak ke?) bukan sebab mengade ngade ok..aku da lama x kuar ngn mak n ayah. Rindu =).

First tempat yang dituju ialah kedai jahit...aku hantar baju praktikal aku untuk di 'alter' sebab kembang sangat.

Then, g bank cimb sebab akaun aku inactive..ape x nya da lama x msuk n kuar duit dalam bank 2 that's why inactive. Da la petang tadi ujan lebat...masuk je kat dalam bank 2 aku da menggigil nak tulis pn x dpt..hua3. Dengan tulisan yang buruk...aku pun tulis je la. Hambek kau!!

Aku teruskan perjalanan ku ke giant..teman mak g beli brg dapur. Aku x plan pun nak beli ape2..tibe2 ternampak sos prego n aku pun terasa nak masak spaghetti. Ku x amek terus sos 2 aku tanya lu mak aku.

aku : mak, leh x kakak nak masak spaghetti ni??
mak : boleh, tapi modal sendiri.
aku : haa...ye la. kakak bayar kat mak nanti =(

Kakak tau la kakak baru kuar duit tadi. Sampai aty. X pe sepoloh hengget je. Ku x kesah pun. Pas 2 terus balik umah n letak barang kat dapur. Aku pun salin baju n mulekan kerja ku. Dah siap masak aku yang makan sowg2...sian kn? Ayah x sempat nak rasa spaghetti sebab da lmbt nak g dinner. Mak aku dapat makan sesuap je..xde selera katanya, ke x sedap mak???? Acha (cat ku) die sakit 2 yang mak aku xde selera. Adek aku makan 2 kali tambah...berbunga bunga aty ku. Die cakap..sedap, leh la tahan. SUKE!!

Sorry la..aku x sempat nak snap pic masakan ku itu sebab da leka wat keja. Nanti next time kalau ku wat g ku snap k.



ha.. lebih kurang cm ni la upenye tadi.
hahah x de pn.
saje wat tatapan kowg.


till the next entry..
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment