epy bfday!!

epy bfday?? bfday sape? Aku terlupa hari ni bfday orang yang aku sayang. Aku ingat lambat lagi n baru tadi tengok kalendar, hari ni da 22 dec laaa!! Alamak hari ni bfday AYAH!! Ish..x leh jadi ni kena wat something. Ape2 pun..Selamat hari lahir ayah yang ke-??, semoga panjang umur, dimurahkan rezeki n banyak2 dapat project waaa (dapat la kakak ngecek) ngeh3. Haa..n x silap de gak member aku bfday hari ni, fifi. Da lame x jumpe die. Btw, epy bfday fifi.

Lagi satu cite pasal 3 stooges 2. Walaupun agak penat hari ni sebab budak2 3 owg semalam, aku kuatkan semangat untuk tulis entry ni sebab hari ni bfday bapak aku. Da la touchpad aku wat hal, nak anta g repair malasnye. Actually dak 3 owg 2 g cuti kat johor n sebelum balik umah diowang mai umah aku. Am cite la die de beli banyak mainan, afan beli train n cica lak dapat barbie doll n mekap2 2. Die pun cakap la kat aku...

am : mami beli banyak mainan, ultraman ade, hotwheel pun ade, afan ngan cica pun dapat.
aku : banyaknye am. mesti banyak abes duit mami ko kan?
am: x la kakak. murah2 je. sume rm100. barbie doll cica rm7 je.
aku : ha?? murah giler. ko biar betul.
am : betul la!
aku : (aku pun caye je la..da budak)

Aku pun g la dapur borak2 ngan kak lang n mak. Aku tanya kak lang betul ke sume mainan 2 rm100? Kak lang aku jawab "banyak la die, hotwheel 2 je rm1oo". kahkahkah. Aku kena tipu..kuang asam ko am. Geram aku ngan dak ni.




epy bfday ayah!!

2 budak nakal

comel..


No comments:

Post a Comment