Goodbye 2010!!

Hey3..lagi beberapa hari je lagi kita nak masuk tahun baru n x sampai seminggu la cuti aku nak abes. Cepatnye masa berlalu...aku rasa macam semalam je aku baru abes spm..acecece. Perasan. Umur pun da semakin meningkat n next year de no2 di depan. Cam x caye je umur aku bukan belasan lagi...hua3. So, aku kena jadi lebih matang n lebih berdikari.

Tahun 2010 ni banyak pengalaman yang aku dapat n jadikan aku lebih tabah, walaupun pointer aku menurun pada sem 2 n naik balik sem 3. Alhamdulillah. Tahun ni jugak banyak buat aku menangis. Sebab ape?? Sebab family, kwn n bf. Sebab 2 jugak la aku dapat insomnia. But now, aku da ok sikit n buat aku malas nak fikir benda yang remeh.





Ok..aku nak recall pasal sem 2. Sem 2 aku x de rumet sebab rumet aku terbang ke spa. So, aku dok sowang n selalu gak la balik umah tiap hujung minggu...boring. Bile dok sowang2 mule la aku rase rindu kat mak..then nangis (cengeng tol la). De satu petang 2 aku x leh berhenti nangis...beriya iya aku nangis. Aku g amek wuduk, solat pas 2 baca Quran. Baru la lapang dada aku. Agaknye syaitan la kacau aku 2..huhu. Sem 2 gak la de problem sikit dengan kawan sampai x tegur. Salah faham je. Tapi sekarang, alhamdulillah hubungan kitowang da ok.



Ni la dak2 umah aku sem 2..
Dari kiri bawa ke kanan > ety, shida, ying, eg, zati n ila



Ni pulak group aku mase orientasi phytas.
Da sem 2 baru dapat wat tau...coz sem 1 dulu de prob sikit.
Kitowang 6 owg je dak dip...yang lagi 3 tu dak deg.



Classmate aku mase perasmian fasa 1.
jiha, sheb, bel n ell





Sem 3 pulak, kitowang dak2 fisio ni x duk 1 level cam dulu da. Semuanya berterabur, de duk blok lain la, umah lain la. Tapi, alhamdulillah umah aku satu2nya sume dak fisio.Haa..sem 3 aku de rumet iaitu ying. Die sempoi giler n best la die. Sume dak umah aku mase 2 gile2 nye owg. Sem 3 ni jugak aku banyak kuar sebab dak umah aku 2 kaki jalan. Bayangkan la, x abes exam g leh pulak g sunway, mid la. Yang best nye lepas abes paper neuro kitowang seramai 12 owg g sunway tengok wayang cite unstoppable. 1 row 2 kepunyaan kami...kah3.

Lepas paper cc lak g mid tapi berempat je la..heheh. Yang sedihnye, mase birthday aku hari 2 aku x dapat balik umah. So, x dapat celebrate ngan family (since aku 15 aku x celebrate da). De seorang kawan yang baik die teman aku g sunway tengok wayang time birthday aku. I got present from my rumet!! Thank you ying. Kawan yang teman aku tadi hadiahkan aku mask untuk masquerade party for physiotherapy student. Dress up aku malam 2 simple je sebab theme die pun smart casual n jeans are allowed...yehee! Aku pakai jeans, blouse, cardigan n wedges. So simple kan. 2 je yang aku nak cite pasal sem 3.



Housemate sem 3..but not ety.
from left > ety, ying, anith, ifa, marisa, me n ita :)
release tension lepas paper neuro..huhu



Masquerade night...kat entrance
mulanya nak wat kat hotel, at last wat kat gym je...huhuh.



me at the back with classmate...x nampak kan??
gelap lor..



Last day in bel class...pas ni x de bel da.
Girls je yg dtg coz boys malas.

ennd of sem 3 =)




I hope for sem 4 dapat rumet yang sempi n giler2 sebab aku giler...yehee! Aku harap aku jadi lagi rajin, bersemangat n pointer naik n last sekali lose some weight hahah. Doakan aku ye..amin.

till the next entry..
assalamualaikum :)



3 comments:

  1. yeay! ada gambar saye. hehe
    insya Allah, nnt trcapailah impian. btw, congratz for ur result! keep it up k. :)

    ReplyDelete