3 stooges...hik3

Haa..penah gak aku men game 3 stooges 2. Lame da. Tapi aku bukan nak cite pasal comedian moe, larry n curly 2 (betul ke ni name diowang??) aku nak cite pasal 3 stooges kesayangan aku iaitu am, afan n cica. Yeay!! diowang balik sini esok. Lame x jumpe...last diowang balik mase raya haji hari 2. Lame la 2 kan (x lame pun). ngeh3. Confirm aku, mak, ayah n adik jadi mangsa dak 3 owg 2. Lasak sangat. Si abang 2 (am) ok lagi...yela da 5 tahun kan. Tapi masalahnya banyak cakap...letih aku nak jawab. Kalau salah jawab kang aku yang kena balik. Si afan n cica 2 pulak pantang dengar lagu. Boleh berhenti makan bila dengar lagu macam2 aznil 2...nak joget dulu. Haa..lantak ko la. Kak lang aku ni suka menjerit...kalu anak2 diowang buat salah macam sepah kan barang ke tarik ekor kucing ke ape2 je la, mula la die menjerit sampai 1 kampung dengar. Bak kata laki die (abg zam) nak gugur jantung aku, silap2 boleh mati sakit jantung...hhahah.

Penah la jadi 1 kes before kitowang nak gerak g langkawi, singgah umah die dulu. Masa 2 ica lum ade g n afan pun belum setahun. Kitowang ngah duk siap2..yang si am ni lompat2 kat katil pas 2 terjatuh, kak lang pun menjerit la. Aku kat bilik sebelah ngan mak terperanjat ingatkan ape2 la yang terjadi kan, patah ke pecah ke. Rupe2nye sikit je luka am 2..bibir die luka sikit je sebab terhantuk. Wat panic je la kak lang ni. Kak lang cakap ape tau "da x cantik da anak aku...da macam bibir angelina jolie (bengkak). nanti sume gambar x lawa". hahah..kak lang2. fyi, kak lang aku 2 gila kamera. gambar die je yang banyak. Ibu mana yang x risau pasal anak kan. Kalau aku pun aku menjerit kot sebab terperanjat tapi x sekuat die la. Esok diowang balik get ready je la..the day after tomorrow gerenti penat giler. Layan kerenah diowang la.




yang ni la adham yang banyak tanya 2.




ni pulak arfan suka joget.




ni la ica aka timah ronggeng
name penuh die arisyar fatimatuz zahra
mak die yang panggil timah ronggeng 2 tau.




haaa ni la kak lang kesayangan aku yang kuat menjerit 2.



ok la till the next entry..
assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment