end of sem 3...=)

Hey!

Da dekat sebulan da duk umah rasa bosan la pulak. 2 la manusia bila cuti dapat duk umah bosan pulak n bila duk kolej x dapat balek umah bising pulak. ish3...bersyukur la. So, aku abeskan masa cuti aku dengan chatting, downloading, lepak ngan family, study (study la sgt...belek2 je), n buat la ape yang aku rase nak buat. So, next sem aku praktikal n posting kat mane x tau lg. Hopefully physio kat hospital yang aku dapat 2 nanti friendly. Result?? ok la...de improvement sikit n better than last sem, alhamdulillah. Next sem kena lagi struggle. Yang bestnye next sem x de lagi HBU....yeay! Disebabkan hbu la aku x jarang dapat balek umah. 6 minggu sekali baru dapat balek.

Macam-macam feeling ade bila fikirkan pasal praktikal..macam mana la nanti aku nak handle patient. Sebelum ni pun mak n ayah aku yang jadi patient aku bila cuti sem...2 pun simple treatment macam ice or hot towel, massage n a few exercise. Ape2 pun nanti aku cuba je la...kena la berani mencuba kan? Tapi sedih la...group a yang pergi posting dulu then baru la group b (grp aku) sebab batch ktowg ramai. Maknanya, ktowg dapat jumpe sume classmate time exam je la....huhuhu.

ok la...till the next entry
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment