Macam-macam ada!!!

Aku lega...sebab 1 test dah selesai. 1 je baru echa...lekkk luu. Yang lain ade lagi tau! Penatnya nak rushing2 ni. Dah la akhir bulan ni nak ke kangar. Lepas 2 dengan test nye lagi belambak. Hari ni penat sangat sebab kena jalan ke hulu ke hilir semata mata nak cari disc kosong. Naseb baek la jumpa...alhamdulillah. 

Ape cite test tadi?? Tadi test Acute Care...soalan boleh tahan sampai buat aku pun serabut nak jawab hahahah. Sempat lah jugak aku baca notes waktu lunch tadi...heheh. Haa...lagi 1 kan. Aku pernah cite yang aku suka kat someone ni. SUKA JE ok! Tapi sekarang macam dah x ade feeling lah dengan dia sebab dia kasanova lor....banyak jugak aku jumpa gambar dia dengan pmpuan2 lain, siap hug2 lagi. Lantak ko la aku x kesah pun...huhu. 

Malam tadi kan aku chat dengan sowang chatters ni, from kl, a guy....not gay. Hahah. Aku tanya dia 1 soalan yang kowang rasa tah pape la soalan aku ni. Soalannya adelah..jeng3. Saksikan perbualan aku dengan that guy di bawah >> (lebih kurang je ni)


aku : kenapa laki skang gatal n miang sangat eh?       

that guy : kalau u tanya ayah or abg u, gerenti lima jari hinggap ke muka.

aku : ha?? i xde abg laa. x kan la sampai hati ayah i nak buat macam 2. Kalau i de depan u, u buat macam 2 jugak ke??

that guy : kalau u adik i, adik beradik kenal perangai masing2 kan.

aku : hmmm..yela, im sorry kalau u kecik aty.


PERSOALANNYA sekarang, salah ke aku tanya soalan macam 2?? Serius, kecik aty aku bila dia jawab macam 2 wei even aku boleh gelak2 lagi bila cite hal ni dekat kawan aku. Hey that guy, ke u terasa sebab u pun gatal?? hahah. Kowang rase2 la kan kenapa dia jawab macam 2?? Aku x kesah tapi aku ingatkan dia nak jawab macam ni..." x semua llaki macam 2 kan". Ok fine...aku x suka touching2. Aku kan kuat!! hahah. Ok..once again aku minta maaf banyak2 kalau kaum lelaki dekat luar sana or yang terbaca entry ni terasa dengan soalan aku 2 ok. But...its true kan!!!




till the next entry
assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment