For the FIRST time!!! Yeehee!! & ..........

Hey...kowang2. Sebelum aku nak cerita apa yang jadi untuk pertama kalinya, aku nak g tau yang baju aku x amek semalam 2 dah berjaya di amek pada jam 10 lebih oleh kawan aku zati. Thanks yang!!! Naseb baek la zati ade kalau x, x tau la macam mana naseb baju2 aku 2. 

Haa...now turn nak cerita pasal for the first time. Start daripada kisah semalam, aku g s.alam n aku buat kerja GILA. Aku jumpa someone yang aku x pernah jumpa n just kenal thru the phone..giler dowh. Bukannya aku pernah jumpa dengan chatters....pernah la sekali dua tapi dalam kampus. Yang ni first time jumpa dekat luar n dia ajak aku lepak dekat sek 18....wooo no way, aku x kan ikut ok. Segala macam alasan aku bagi. Apa je yang ktowang buat?? Ktowang borak2 je.....aku x tau kenapa aku blank sangat masa 2 n mulut rasa macam berat je nak cakap, aku pun dah start rasa AWKWARD. Aku admit yang aku bukannya pandai sangat nak timbulkan topik kan, nak2 lagi dengan owang yang baru kenal. Lain la kalau kawan2 yang rapat dengan aku, ada je benda nak cakap kot. Ok, part ni dah habis. 

Second part pulak!!! Dengan bangganya aku balik N9 seorang diri!! Aku x pernah travel sowang2, i mean balik n9 x pernah g naik bas sowang2. Kalau setakat s.alam 2 selalu la. Aku g klang sentral dengan zati tapi zati balik teluk intan aku ke seremban la. Naseb baek bas ke seremban gerak jam 9.30 n aku sampai tepat pada masanya. Actually aku balik sendiri sebab aku x nak susahkan mak ayah aku amek aku dekat puncak 2. Pergi balik je dah dekat seratus duit tol n minyak. Kalau naik bas x sampai 10 hengget pun. Masa dalam bas tadi aku mesej la member lama aku n ajak dia lepak dekat terminal 1 sebab dah alang2 aku de dekat seremban kan..tapi x jadi la pulak sebab dia de hal. Aku decide nak g tengok wayang sowang2 bila dah sampai rasa macam malas la pulak n kebetulan bas ke tampin pun dah ade, apa lagi balik rumah je la. 

Yang x bestnye dekat dalam bas nak balik rumah 2 ade la sowang jantan tua x sedar diri ni masuk, mula2 duk belakang lepas 2 pulak duk depan last2 sekali duk belakang aku. Kowang tau apa dia buat??? Dia seluk tangan dia dekat celah kerusi 2 pastu boleh pulak dia raba2 aku. Mula2 aku x perasan lama2 aku dah rasa macam something wrong je aku tengok la tepi bahu kiri aku de tangan dia, ewah2 pakcik tua ni. Nak tau aku buat ape??? aku pusing belakang aku cakap maaf pakcik sambil aku tunjuk pelempang aku. Tau pulak dia gelabah tengok pelempang aku kan...kalau kena memang sedap la, silap2 makan pun kena masuk tiub. 


PESANAN UNTUK KO!! >> Hey pakcik kerepot, ko nampak aku macam budak baik n diam je ingat senang je ke ko nak amek kesempatan?? ko belum kenal g terajang aku macam mana. 

EEE...geram dowh aku dengan pakcik x sedar diri nak mampus 2, rasa nak ketuk2 kepala n tempeleng2 je muka dia 2. ARGH!!!!! 


Nak buat aduan la suruh gov buat bas untuk ladies je macam komuter 2. Macam mana la budak2 muda nak respect owang tua kalau owang tua pun x reti nak respect budak2 muda. Kata je saling hormat-menghormati tapi habuk pun tadaaakk. Susah la kalau macam ni. 





Nahh...hambek ko!!!! padan muka ko!!



AKU SAKIT HATI!!! STILL RASA NAK HEMPUK2 JE JANTAN TUA 2!!!!!!!!



till the next entry
assalamualaikum



No comments:

Post a Comment