Testimoni Felinna Inchloss Lotion

Assalamualaikumm, Jom kita kongsi lagi Testimoni daripada Pengguna Inchloss..memang MENAKJUBKAN!!!Alhamdulillah. 


1 #Copy Paste drp email yg dihantar...

Salam..Puan Felinna and to all warga kerja Felinna Beauty...



Saya just nk share..ini komen saya dlm update status Puan Felinna ttg di jemput oleh ramai pihak tv bagi bercerita ttg bagaimana kejayaan Felinna n batapa hebatnya produk Felinna.
Sesungguhnya, rezeki kita ni Tuhan yg tentukan..bukan manusia yg suka pot-pet pot-pet mengata orang tu!!

"BETUL TU PUAN FEL..saya ni orang dok keji mcm2 sbb saya kawen ngn foreigner (nigerian) tapi alhamdulillah...produk felinna skrg ni dok hangat di mulut2 bangsa mereka, maksud saya is kwn2 husband saya (x semua nigerian tu jahat ye). siap dieorg cakap FELINNA PRODUCT IS VERY EFFECTIVE AND NEVER THOUGHT IT IS MADE IN MALAYSIA!! BANGGA SAYA NIH...mule2 sye jual produk Felinna ni, letih gak nk convince kt org suh beli sebab byk yg main harga and saya MASIH LAGI DENGA HARGA TETAP..tapi akhirnya..semua yg dok beli murah tu dtg blk kt saya beli harga biasa..tuhan itu maha adil dan pemurah..Kejayaan u Puan Fel mengispirasikan saya. saya keje full time ngn MITSHUBISHI, hehehehe..Felinna adalah full poket money saye..best!! Jgn lupe contact saye Puan Fel kalau nk beli keta from Mitsubishi. mcm2 ader..Triton, Pajero, Lancer..roger jer..Tapi Felinna ttp di hati! saya da KEHILANGAN BERAT 11 KG dalam masa 12hari dgn Inchloss..mcm2 produk da try, semua x lut. makin gemuk adalah. akhirnya ng Inchloss jugak yg saye inchloss!! TQVM..betul2 TQ."

Saya copy paste msg ni dengan harapan Puan Felinna sendiri yg baca email sya n saya betul2 ingin belajar dan berjaya macam Puan Felinna! 
U MY IDOL U....!!

Kerana komen saya ni gak ler, ari ni inbox sayer penuh msg, sume tnyer mcm mner saya inchloss sgt? 
simple jer..saye sapu jer lotion tu bile2 mase je yg saya sempat..slu ada dlm beg saye lotion nih! 
(jgn luper tgok attachment picture sya before n after yer)

Kenapa saya sayang Inchloss? sebab nyer.. saya x payah diet da!! 
Yg best nyer..harga murah and sangat berkesan!! best la!!

Love Felinna Inchloss..! Love la semua yg ada kaitan ngn Felinna Beauty!!

Saya yg benar,

Noraini Mokhtar
010-3628618
fb: Cony Prostoc @ www.facebook.com/cony.kimora





2 #Copy Paste drp Email yg dihantar..:)
Testimoni dari saya sendiri (Ayuni Ayumi D Collection) pic before-time raya tahun lps...berat time ni around 55-57kg then pic after-sy hanye mnggunakn 2weeks sudah nmpk perubhn..tetapi masih skrg sy belom tmbng..tapi anda boleh agk kn bp kilo sy sudah trn!! YE! Sy hanye mnggunakn Inch Loss Lotion shj...kini sy sudah membuat part time bisnes..tqvm sis's Fel.....so tggu ape lg...order la skrg!!!


Credit to : Ayuni Ayumi D Collection








3 #Copy Paste drp email yang dihantar
assalamualaikum... nak share testimoni inchloss dari dealer saya shuhada. gambar sebelum dan selepas. after 4 bulan sapu inchloss dan sedikit diet. hanya diet tak minum ais jer..rajin sapu inchloss setiap kali 15 minit lepas mkn..so dia dah dapat hasil yg di idamkan.sekarang dah boleh beli macam2 hasil menjadi dealer inchloss dan pmcvc..boleh sms/whatsapp 0128719942 beliau untuk order dan berkongsi pengalaman beliau menggunakan Inchloss..:)



Credit to : Saudari Siti Asmani & Syuhada








Anda bila lagi? berminat? Boleh dapatkan dengan harga yang menarik dengan pembelian 2 botol keatas. Nak tahu macam mana? Boleh pm saya di De Lavenda Shop / aishah91_7@yahoo.com atau sms ke 011 1541 3209





2 comments:

  1. tahniah kepada mereka2 yang berjaya menurunkan berat badan dengan jayanya... ^_^

    ReplyDelete
  2. tahniah pada mereka semua :D

    teringin juga ciksu nak mencuba :D

    ReplyDelete