Entry malas

Assalamualaikum...semua

Dah lama tak update blog ni dengan cerita-cerita my babies atau aktiviti yang aku buat. Asyik-asyik dengan bisnes..hahah. Sebenarnya banyak benda nak cerita tapi malas giler sangat-sangat nak taip. Lately, memang sibuk sangat dengan bisnes, apply kerja, apply study dan tender memasak (ini bisnes mak, aku tolong je)...macam-macam dekat kepala otak ni. Siang malam asyik fikir pasal itu, ini dan macam-macam sampai susah nak tidur malam. Banyak sangat perancangan aku untuk tahun ni, semoga dipermudahkan. 

Hari tu kan aku ada bagi tahu Acha beranak lagi. Dapat 3 ekor semua jantan dan nama diowang Bobby, Simba dan Cimbam. Gambar nanti la aku upload ye. 3 ekor ni memang nakal sangat, bila aku bercakap diowang tengok je macam faham la apa yang aku cakap ni kan. Ok..sampai sini je aku rajin nak taip. huhuhu.


p/s: miss my nephew and niece <3 p="">


till the next entry
assalamualaikum =)




2 comments: