Nak tengok cerita ni!


Siapa dah tengok cerita ni? Meh kongsi pendapat kowang pasal cerita ni dekat sini =)

Aku minat sangat tengok cerita seram. Yang paling feveret Insidious. Belum ada cerita lain lagi leh lawan. Feveret kowang pula apa? Meh kongsi sini.



4 comments:

  1. teringin jugak nak tengok citer ni...tapi belum ada masa...

    cerita seram apa ek? banyak sangat kalau nak listing...tapi yang pastinya memang x berani nak tengok sorang2...hu hu hu... saya ni penakut sikit...

    ReplyDelete
  2. tak suka tengok filem seram..:)

    ReplyDelete
  3. dh tgk gak insidious. ending dia stresslah! sbb hantu pompuan tu xmatik pun. huh!

    ReplyDelete
  4. Farah >> tgk sowang2 mmg x berani le..huhu

    diana >> hehe...takut eh?

    areleez >> a'ah..hantu pmpuan tu la yg buat sye takut nk tido malam tu...huhuh

    ReplyDelete