Comel sangat

Kan best kalau aku ada rumah kucing macam ni

*
*
*



Bestnye kalau ada rumah kucing macam ni dekat dalam rumah. Nampak kemas dan tersusun je. Aku nak sangat ada rumah kucing macam ni tapi tunggu aku dah kerja la...sekarang aku tak mampu lagi. Heheh.



Comelnya....tapi yang ni sesuai letak dekat luar rumah. Tapi kucing aku tak pernah aku letak dekat luar..semuanya dari lahir tidur dekat dalam rumah. Kesian la nak biarkan dia dekat luar tu.


Bestnye kalau ada 1 benda ni dekat rumah...mesti my babies suka giler...huhuh.










Yang ni simple je...tak payah pintu-pintu. 




Alaaa...cutenya. Nak jugak macam ni. Sekarang ni pun aku cuma ada 2 sangkar empat segi besar, 1 untuk mimi, kiki, bubu, dan tamtam dan 1 lagi untuk darling, didi dan cici. 1 sangkar kecil lagi untuk adel dan 3 ekor baby dia yang baru je umur 2 minggu. Acha pula macam biasa la...dia tidur bawah ketiak mak aku je. Hahaha. Ok la, dah pukul 5 ni nak bagi my baby main dan makan.


till the next entry,
assalamualaikum =)