Cinta dalam diam

Pergh...title jiwang la siot. Ni semua pasal assignment yang banyak la sampai otak aku pun tiba2 dapat ilham buat entry ni. Sebenarnya dah lama aku fikirkan pasal entry ni tapi x tulis2 jugak sebab x dapat ilham yang sepenuhnya. 

Pernah x perkara ni berlaku dalam hidup kowang? Mesti pernah kan? Tapi tak dinafikan la ada yang x pernah lalui perkara ni. Cinta dalam diam atau cinta dalam hati...sama je maksudnya. Normal la setiap insan ada perasaan cinta kan. Bila kita cintakan seseorang dalam diam tanpa pengetahuan dia kita rasa apa eh?? Bagi aku la kan sebab aku pernah mengalaminya dan masih mengalaminya (mungkin)...sakit kot. Tapi lagi sakit kalau owang yang kita suka tu dah ada yang punya. 

Oleh itu, jangan la cepat sangat menaruh perasaan dekat sesiapa pun sebab aku percaya "dia" mesti datang dalam hidup aku satu hari nanti. Dia tu x tau la siapa kan. Apa2 pun, cinta Allah swt yang kekal sampai bila2 pun.




Cukup la sampai sini je sebab aku rasa macam bukan aku yang tulis entry ni...hahah





tll the next entry...assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment