PPUM =)

Hye sorry la sebab dah lama x update (poyo je..macam la ada orang baca blog ko ni). Susah la nak update sekarang sebab ramai dah tahu blog aku n susah nak mengutuk  sibuk banyak assignment kena buat sebelum praktikal julai ni. Dekat entry ni aku dah cerita kan dekat mana aku posting tapi........x jadi la pulak. Yang sebetul betulnya aku dapat dekat PPUM dengan eg, zati n myra. Alhamdulillah dapat dekat sebab senang ak balik rumah bulan puasa ni...hehehe. Yang buat aku runsing...rumah sewa x jumpa lagi. Ada sesiapa tahu dekat mana boleh dapat rumah sewa yang paling dekat dengan PPUM?? Kalau boleh nak jalan kaki je sebab aku ni mana ada kereta, motor pun adik guna. Kalau kena naik bas maknanya kena keluar awal...tapi kalau boleh x nak la jauh sangat. Kalau ada sesiapa yang tahu pasal rumah sewa 2....tolong bagi tahu eh. PLEASE..




till the next entry
assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment