Alhamdulillah

Aku dah dapat result aku pagi tadi dan alhamdulillah semuanya ok walaupun x ada la gempak mana. Result aku maintain dan yang paling penting semuanya lulus...alhamdulillah. Berbaloi la dengan usaha aku yang x seberapa ni. Oh ye....aku happy bukan sebab result je tau tapi sebab adik aku akan sambung belajar balik. Sebelum ni pun dia belajar dekat uitm tapi dia keluar sebab x minat course 2. So, this november dia masuk poli dekat perak. Aku harap dia belajar rajin2 n belajar dari kesilapan. Aku pun x nak main2 lagi dah...2 sem ni aku kena buat betul2 n belajar rajin2. Aku x nak DIA hampa. Yes echa, you can do it!!




pic ni aku snap senyap2 je tau...mak n adik aku x tau pun huhuu. Mak aku tengah tolong adik aku pilih minyak rambut. Fyi, aku dah ada dekat puncak alam sekarang. Tiba2 rasa rindu yang amat sangat dengan family aku. 


Belajar rajin2 ye dik...=)


till the next entry 
assalamualaikum


No comments:

Post a Comment