Bah 2o11 di kangar!!!

Assalamualaikum kowg!! Sorry la dah lama x update walaupun banyak story tapi disebabkan kemalasan diri yang melanda aku x update la. Ni de benda aku nak story walaupun story ni dah basi bagi kowg tapi still fresh bagi aku taw. Ini la pengalaman pertama aku menjadi mangsa banjir tapi x la sampai kena pindah ke penempatan yang kat dewan2 sekolah 2. Sebab apa aku x pindah?? Sebab air masuk dalam rumah paras buku lali je...cetek je kan?? 

Sebenarnya air da mula naik hari rabu (30 mac) sebab hujan lebat x berhenti. Patient yang datang department pun x ramai...so kitowg pun mula mengemas department. Letak machine2 semua dekat tempat2 tinggi. Dah selesai 2 kitowg pun balik kejap nak kemas barang2 dekat rumah pulak lepas 2 baru datang department balik. Kowang tengok la pic banjir ni eh.


RABU (30 MAC)


Kitowg datang department je diowg dah selesai kemas...huhu. 






Eleh...govin bajet kuat



Bape owang la yang angkat treadmill 2 naik atas kan???



Kitowg pun duk lepak2 sambil makan biskut marie =)






En.Khizam kesayangan kami...hahah
































































































































dekat belakang rumah sewa..



Dekat depan rumah sewa..




KHAMIS (31 MAC)


Depan rumah dah macam sungai kan???










































































ok la...2 aje nak tunjuk. 
till the next entry...assalamualaikum =)

3 comments: