FIRST WEEK!!!!

Assalamualaikum!! Dah seminggu aku dekat kangar ni baru hari ni aku dapat update blog. Sebab apa?? Firstly, lepas balik kerja memang penat gila sangat n kena buat assessment bagai. Secondly, line brokben dekat rumah sewa ni memang buat hati panas je...kejap laju kejap slow. Cuaca memang panas sangat sampai aku demam n mak datang sini tadi dari kedah...suka3. 

Minggu pertama ni physio aku Mr.S n aku start follow dia hari kedua sebab isnin x sempat nak follow. First n second week ni aku g ward je but next week dengan Mdm Y. Minggu pertama ni follow Mr.S g pediatrics, orthopedic n medical ward. Walaupun aku x belajar pediatrics lagi tapi dapat la sedikit info pasal pediatrics ni. Bila g orthopedic ward pulak ajar aunty 2 jalan guna walking frame..walaupun agak kelam kabut aku mengajar aunty 2 tapi naseb baek dia paham hahah. 

Sebenarnya banyak benda aku belajar bila g clinical walaupun baru first week...SEBAB dalam kelas selalu TIDUR hahah. Dekat sini aku sempat kenal physio students from unisel iaitu salwa, dini, devi n sharmila. Diowang best sangat2..tapi diowang dah balik dah hari ni sebab practical diowang dah habis. Bila duk lepak dengan diowang asyik dok gelak je sampai muscle2 dekat muka aku x boleh nak relax.

Malam tadi g makan ngan diowang dekat maicafe..not bad la restoran 2. Masa makan dekat situ asyik gelak je sampai abang pelayan 2 cakap kitowang budak2 sekolah...huhu. Dah sejam lebih kitowang dok lepak dekat maicafe pas 2 g kuala perlis dok lepak dekat tepi pantai pulak...dekat situ pun borak2 n gelak kuat2. Memang best la lepak dengan diowang. Entry ni boring sikit sebab x ade pic (x sempat nak snap pic). Maybe next entry ade pic..insyaALLAH. By the way, thanks Mr.S for everything.



till the next entry...
ASSALAMUALAIKUM =)

No comments:

Post a Comment